تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 23:54
کد خبر : 75861

دست رد پلیس لاهیجان به رشوه

دست رد پلیس لاهیجان به رشوه

جارستان به نقل از برنا؛ رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۲۰ میلیون ریالی ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان شهرستان لاهیجان خبر داد. سرهنگ “حسین محمدپور”در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و آن را

جارستان به نقل از برنا؛ رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۲۰ میلیون ریالی ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان شهرستان لاهیجان خبر داد.

سرهنگ “حسین محمدپور”در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از راننده خودرو مورد نظر که سعی در امحاء شیئی داشته، ۲ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم ۳۴ ساله حین انتقال به مقر انتظامی مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد برای چشم پوشی از بزه انتسابی و خلاصی و فرار از پیگرد قضائی به ماموران پیشنهاد داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.